piątek, 23 listopada 2012

LIBSTER AWARD :)

NOWY ROZDZIAŁ POD TYM POSTEM !!!!!!!


Więc dzisiaj się dowiedziałam, że zostałam nominowana do LIBSTER AWARD przez `Smilex` oraz `Oliwię jyhj`. 
Z całego serca wam dziękuję dziewczyny :)

Polega to na tym, że osoba, która mnie nominowała zadaje 11 pytań, na które muszę odpowiedzieć. Za to ja muszę nominować blogi, które czytam i podać im również 11 pytań itd. :)

Więc o to pytania, które otrzymałam od `Smilex` :

 1. Jak masz na imię ?
Marta :) Miło mi.
  2. Za co kochasz 1D ?
Kocham ich za bycie sobą. Że nie odwaliło im po staniu się sławnymi. Każdy z nich jest sobą i nie boi się robic to co kocha. Pomimo hejtów umieją się zachowac i nie wyzywają nikogo od wszystkiego i wszystkich. Kocham ich muzykę, która ma w sobie coś co sprawia, że ciągle chce mi się jej słuchac. Zayn to taki zespołowy BadBoi, który daje takiego ostrego charakteru całemu 1D :D
Liam to taka cicha woda. Niby spokojny, ale zaszaleć też umie xd
Harry to mój rówieśnik, więc uwielbiam go jeszcze bardziej ! Ten to taki roztrzepaniec. Dziecko przybite głodem ! <3
Niall to taki uroczy Irlandczyk. On jest taki kochany i słodki. To w jaki sposób odnosi się do fanów czyni go takiego CUDNEGO :D
Lou to taki dzikus xd Taki zabawny kolo :D
  3. Wolisz UAN czy TMH ?
Chyba Take Me Home. Te piosenki mają w sobie taki inny smaczek :D
  4. Ulubiona piosenka z UAN i TMH ?
Z Up All Night : What makes you beautiful a z Take Me Home : Little Things
  5. Jak dowiedziałaś się o 1D ?
To było z rok i 2 miesiące temu kiedy pierwszy raz widziałam ich teledysk do WMYB w tv. Zakochałam się w Harry'm. Znalazłam parę ich zdjęć  dowiedziałam się jak mają na imię i tyle. W listopadzie kiedy dodali video do Gotta be you wszystko się zaczęło. Znalazłam ich piosenki z UAN. Polubiłam stronę ONE DIRECTION POLSKA. Byłam ta z pierwszych ! Pamiętam jak cieszyłam się gdy doszliśmy do 1000 like'ów! :D No i od tamtego momentu kocham ich co raz mocniej !
   6. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś ?
Emm..nic mi nie przychodzi do głowy :P
  7. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz ?
Głównie pop-u ale to zależy od muzyki, która mi wpadnie w ucho :)
  8. Którego z 1D uwielbiasz najbardziej ?
Emm Harry'ego. Ale każdy z nich ma w sobie coś co mnie przyciąga. Możliwe, że gdybym poznała ich osobiście, to bym znienawidziła Loczka a pokochała któergoś innego. Kto wie :)
  9. Jaki jest twój charakter ?
Nieśmiała romantyczka, która w towarzystwie przyjaciółek może trzasnąć drzwiami obrotowymi :D
10. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu ?
Rodzina, miłośc, przyjaciele, kariera..
11. Opisz w trzech słowach twoją klasę.
Ehh niestety powiem to w jednym :
ZJEBANA ;/

A o to pytania od Oliwii :




1. Co lubisz robić w wolnym czasie ?

Tańczyć, słuchać muzyki, spotykać się z przyjaciółkami, zatracać się we własnych marzeniach ;)

2. Lubisz one direction , jak nie to dlaczego ?

KOCHAM <3

3.Twoje zainteresowania.

zumba, fotografia, pisanie opowiadania..

4. Życiowe motto , którym się głównie kierujesz ?

Nie mam takiego, ale mam ulubione:
`I'm no beauty queen, I'm just beautiful me`
`Na razie się wspinam, ale widoki są ekstra`

5.Od jak dawna prowadzisz bloga ?

Od kwietnia.

6. Dlaczego postanowiłaś założyc bloga ?

Założyłam bloga, bo lubię czytać innych blogi i tak któregoś dnia postanowiłam, że sama spróbuję swoich sił i wyobraźni. Stworzyłam swój mały świat, którym chciałam się podzielić :)

7. Jakie jest Twoje marzenie ? 

Marzenie? Zwiedzić Londyn, polecieć samolotem gdzieś daleko by mogła podziwiać widoki z lotu ptaka, znaleźć prawdziwą miłość. 

8. Kim chciałabyś/chciałbyś by jak dorośniesz ?

Kimś potrzebnym i docenionym w tym co będę robić. 

9.Ulubiona piosenka (może by max.3)

One Direction - Little Things
Avril Lavigne - When You're Gone

10. Ulubiony rodzaj filmu ? 

Komedia, dramat.

11.Grasz na jakimś instrumencie ? 

Trochę na flecie i keybordzie :)

Teraz moje nominacje :

1. http://moments-in-time-lovestory.blogspot.com/
2. http://sickonelife.blogspot.com/
3. http://newlifewithyouu.blogspot.com/
4. http://just-pretending-that-we-are-cool.blogspot.com/

A o to pytania :

1. Co stawiacie sobie za główny cel życia?
2. Macie taką prawdziwą przyjaciółkę od serca?
3. Potraficie być sobą bez względu na sytuację w jakiej się znaleźliście?
4. Co was urzekło w 1D, że staliście się Directioners?
5. Czy wasze historie na blogu opierają się o wasze życie osobiste czy raczej o wyobraźnię?
6. Ulubiony kolor?
7. Czy po staniu się Directioners zrył wam się mózg? :D
8. Lubicie czytac książki?
9. Jak wasze życie zmieniło się po poznaniu 5 wariatów?
10. Co byście zrobiły gdybyście miały możliwość spędzenia przynajmniej godziny z całą piątką?
11. Lubicie siebie?



3 komentarze: