niedziela, 21 kwietnia 2013

:)))))))

Obiecuję, że jak moja matura dobiegnie końca będę dodawała częściej nowe rozdziały !! 
Przepraszam, że tak nic nie piszę, ale tyle nauki, że nie wyrabiam. 
Trzymajcie kciuki abym ją zdała !! ;O
Dziękuję wszystkim, którzy jeszcze mają ochotę wchodzić i sprawdzać czy dodałam. DZIĘKUJĘ!! <3
Macie jakieś pytania do mnie, do bohaterów?
Może jak znajdę chwilę pomiędzy matmą, a polskim czy inną geografią to z miłą chęcią zrobię sobie przerywnik i odpowiem na wasze pytania ! :)

Wgl co u was słychać  Jak szkoła? Co raz bliżej do wakacji, hmm? Nie możecie się doczekać  Mi został tydzień i wakacje! Ale i tak się z nich nie cieszę..;/
Może jakieś przemyślenia co do One Direction, jakieś fajne filmiki, zdjęcia? Podzielcie się :) Umilicie mi ten okres..:D Będę wdzięczna :)


A teraz wracam do angielskiego. 
Trzymajcie się i pozdrawiam was serdecznie !! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz